Głównymi celami Koła są:
• popularyzacja neuroekonomii, neuromarketingu i neurozarządzania;
• wdrażanie członków Koła do pracy naukowej;
• integracja środowiska uczelnianego;
• współpraca ze środowiskiem lokalnym.
Koło realizuje swoje cele poprzez rozwijanie zainteresowań i poszerzanie zakresu wiedzy członków Koła z zakresu neuroekonomii, neuromarketingu i neurozarządzania. Może organizować i uczestniczyć w seminariach, konferencjach, debatach, projektach badawczych, projekcjach/prezentacjach, warsztatach itp.
„BRAINSTORM” kreuje i wspiera przedsięwzięcia związane z głównym celem swojej działalności, a także w zakresie wybranych działań prospołecznych, inicjatyw obywatelskich, projektów edukacyjnych itp. Koło prowadzi działalność popularyzującą dorobek naukowy między innymi poprzez udostępnianie i publikowanie swoich prac i badań, współpracuje z ośrodkami naukowymi w kraju i za granicą.